مقدمه شرکت پیمانکاری

مبادرت به کلیه امور مربوط به خدمات تلفن و مخابراتی  فضای سبز و کشاورزی ، شهرداری و ارگان های د ولتی و تأسیسات و خدمات جانبی آن و مشارکت اشخاص حقیقی ، حقوقی و انعقاد قرارداد عقد اسلامی با مراجع مالی و بانکی ، ارتباط دانش فنی با صاحبنظران در امور خدمات ، سیالات و کلیه خدمات بازرگانی که در صورت لزوم تشخیص داده شود .
این شرکت درآمد حاصل از اجرای قرارداد های پیمانکاری را به درصد پیشرفت کار شناسایی می کند .
اندازه گیری درصد پیشرفت در این روش بر اساس مخارج شده نسبت به کل مخارج برآوری پیمان انتجام می گیرد .
بهای تمام شده هزینه های مستقیم ، نظیر مواد و مصالح مصرفی ، دستمزد کارگران و سرپرستان ، بازرسان  هزینه های غیر مستقیم مرتبط با فعالیت های پیمانکاری و هزینه ... و خدمات فنی مشترک بین پیمان ها ست . حسابرس این م ×××× به منظور اظهار نظر درباره مجموعه صورتهای مالی اساسی انجام گرفته است .

تنوع مؤسسان و گوناگونی فعالیت های مختلف اقتصادی در پهنه جهان ، دانش و حره حسابداری را بر آن داشته تا در قالب مبانی و اصول عمومی راه حل های متفاوتی را برای نگهداری حسابهای فعالیتهای گوناگن را به نحوی فراهم آورد که صورت های مالی مؤسسات تصویر گویاتری از نتایج عملیات وضعیت مالی ارائه دهد. ارجاع طرح های ساخت و ساز بلند مدت پیمانکاری برای اجرای طرح های یاد شده و انجام دادن فعالیت های ساخت و ساز در قالب این قراردادها توسط پیمانکاران یکی از فعالیت های عصر اقتصادی است .
 
پیمانکار :
شخصی حقیقی یا حقوقی است که مسئولیت اجرای کامل عملیات موضوع پیمان را تا تکمیل نهایی آن به عهده می گیرد .
قرارداد :
رابطه ای حقوقی بین پیمانکار و کارفرما است که منشأ تعهد و ا×× برای طرفین می باشد . بستن قرارداد در ××× بین بخش از فعالیت پیمانکاری است . موضوع این قراردادها معمولاً ساختن یک دارایی یا دارایی هایی است که در مجموع طرح و احدی را تشکیل می دهند . قرارداد هایی موضوع آنها ارائه خدمات است و مستقیم به قرارداد ساخت یک دارایی مربوط می شود نیز جزء قرارداد پیمانکاری به شمار می آید .



منبع : hesabdar.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد